- Pakiet

Zamiast 3 048,00 zł
Spodziewana dostawa: 30.04.2024
RoboMaster S1 jest przełomowym robotem edukacyjnym, stworzonym po to, by uwolnić potencjał każdego ucznia. Zainspirowany corocznym turniejem robotów RoboMaster organizowanym przez DJI, S1 daje możliwość przyswojenia wiedzy z takich dziedzin nauki jak, matematyki, fizyki, programowania i innych zagadnień poprzez niezwykłe tryby rozgrywki i inteligentne funkcje.
RoboMaster S1 jest doskonałym przykładem wydajności i wszechstronności. Dzięki niezwykłym podzespołom, S1 pozwala tworzyć, konkurować, a także przełamać własne granice.
Modułowa konstrukcja S1, pozwala zbudować go od podstaw, jeszcze bardziej zwiększając zabawę i zapewniając niezwykłe wrażenia.
Dzięki zastosowaniu wydajnego procesora, inteligentny kontroler może jednocześnie obsługiwać takie funkcje, jak transmisja obrazu o wysokiej rozdzielczości i niskim opóźnieniu, obliczenia AI oraz programowanie. Koordynuje również płynną transmisję, aby szybko wykonywać Twoje polecenia.
Blaster w S1 wykorzystuje światło LED do wyznaczenia trajektorii lotu dla kulek żelowych i promieni podczerwieni. Niezwykłe efekty dźwiękowe i odrzut, zwiększają wrażenia podczas wciągającej walki z przeciwnikami. Dla większego bezpieczeństwa, Blaster używa nietoksycznych kulek żelowych oraz ma ograniczenia szybkości i kąta strzału.
Zakres obrotu / odchylenia gimbala wynosi 540° × 65°, co zapewnia szerokie pole widzenia dla kamery FPV. Wbudowany silnik bezszczotkowy z bezpośrednim napędem, współpracuje z IMU i zaawansowanymi algorytmami, aby pozwolić na ruchy gimbala z dokładnością kontroli drgań [1] w zakresie ± 0,02°, zapewniając tym samym płynną transmisję obrazu oraz precyzję sterowania.
S1 jest wyposażony w cztery koła Mecanum. Każde koło posiada 12 rolek, które umożliwiają wielokierunkowy ruch i precyzyjną kontrolę. Zawieszenie przednich osi pozwala na większą wszechstronność podczas pracy.
S1 jest wyposażony w niestandardowy silnik M3508I ze zintegrowanym FOC ESC o wyjściowym momencie obrotowym do 250 mN•m. Liniowe czujniki Halla z zaawansowanymi algorytmami, umożliwiają kontrolę robota w zamkniętej pętli dla dodatkowej precyzji. Dodatkowe mechanizmy bezpieczeństwa zapewniają doskonałą stabilność.
Sześć inteligentnych paneli, tworzących pancerz, chroni robota S1, wykrywając uderzenia kulek żelowych lub wiązek podczerwieni. System analizuje i przekazuje dane dotyczące trafień, włączając je do gry w czasie rzeczywistym.
RoboMaster S1 łączy świat cyfrowy ze światem rzeczywistym. S1 obsługuje języki programowania Scratch i Python, umożliwiając użytkownikom doświadczanie matematyki, fizyki i technologii sztucznej inteligencji w najnowocześniejszy i niezwykle inspirujący sposób.
S1 obsługuje języki programowania Scratch i Python. Dzięki temu możesz przenieść swoje umiejętności na wyższy poziom, niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz przygodę z programowaniem, czy jesteś już na najlepszej drodze do zostania ekspertem.
Scratch 3.0 to klasyczny język programowania wizualnego używany w szkołach podstawowych i średnich na całym świecie.
Python to szeroko stosowany w tematyce sztucznej inteligencji.
Aż do 46 konfigurowalnych komponentów daje nieograniczone pole na własne innowacje, pomagając Ci rozwijać się i uczyć w ekscytujący sposób, który zwiększa Twoje umiejętności i Twojego S1. Sześć portów PWM obsługuje niestandardowe akcesoria, umożliwiając odkrywanie nieograniczonych możliwości S1 i magii świata robotów.
*Akcesoria pokazane na tym obrazie nie są oficjalnymi akcesoriami i służą wyłącznie celom poglądowym.
Technologia sztucznej inteligencji pozwala S1 rozpoznawać gesty, dźwięki, a nawet inne roboty S1. Zabawa z RoboMaster S1 otwiera drzwi do nauki AI, pozwalając na praktyczne wprowadzenie do technologii przyszłości.
S1 można zaprogramować tak, aby sam podążał za wyznaczoną linią na podłożu. Im więcej wiedzy z matematyki i fizyki zostanie zastosowane, tym lepiej robot wykona swoje zadanie. aby szybko wykonywać Twoje polecenia.
Rozpoznaj do 44 znaków, które zawierają cyfry, litery i znaki specjalne oraz rozszerzają możliwości kodowania i walki.
Dzięki zaawansowanej technologii widzenia komputerowego, S1 jest w stanie zidentyfikować i śledzić każdą wybraną osobę, znajdująca sie w polu widzenia S1.
S1 jest wyposażony we wbudowany moduł rozpoznawania klaśnięć, który można zaprogramować pod kątem unikalnych odpowiedzi.
S1 potrafi rozpoznawać różne gesty, a Ty możesz zaprogramować go tak, by samodzielnie reagował.
S1 rozpoznaje inne roboty S1. Dzięki temu możesz poszerzyć możliwości i wrażenia z rozgrywki.
Dzięki wykorzystaniu znaczników wizyjnych do tworzenia "sygnalizacji świetlnej" i innych przeszkód, użytkownicy mogą pisać własne programy, które pozwalają S1 automatycznie jeździć i wykonywać złożone zadania. Poznaj zasady matematyczne obejmujące robotykę i mechanikę ruchu poprzez sześć programowalnych modułów sztucznej inteligencji S1. Poznaj tajniki sztucznej inteligencji w trakcie rozwijania tych i wielu innych umiejętności.
Robot S1 został zainspirowany corocznym turniejem robotów DJI RoboMaster. Od jego założenia w 2015 roku, ponad 20 000 uczniów z ponad 400 szkół wzięło udział w tym ekscytującym konkursie, który testuje spryt, umiejętności inżynieryjne i rozwiązywania problemów.
Zbuduj swoją własną arenę na zawody, w dowolnym miejscu i czasie, i ciesz się różnorodnymi trybami rozgrywki z niezwykłym doświadczeniem FPV. Możesz również nagrywać i udostępniać znajomym całą akcję za naciśnięciem jednego przycisku.
Ciesz się wyjątkową i wciągającą jazdą, dzięki ekscytującej perspektywie z pierwszej osoby.
Rywalizuj z przeciwnikami na własnym torze. Odblokuj specjalne funkcje, takie jak ekstremalna prędkość, rozpoznając określone znaczniki wizyjne lub uwolnij broń, taką jak wywoływanie zakłóceń u przeciwników, aby zdobyć nad nimi przewagę i wygrać wyścig.
W konkursie sprytu i szybkości może być tylko jeden zwycięzca. Użyj niestandardowych umiejętności, aby uzyskać przewagę i pokonać przeciwników w tej ekscytującej walce, która wykorzystuje unikalny system sędziowski S1 i inteligentny pancerz.
Zbuduj własną arenę rywalizacji i podziel graczy na dwie drużyny. Ustaw twierdze swojego zespołu, a drużyna, która jako pierwsza zajmie wszystkie twierdze przeciwnika, wygrywa.
W każdej konkurencji mądrość jest równie ważna, jak siła. S1 pozwala użytkownikom wykorzystać swoją wiedzę do tworzenia niestandardowego kodowania, odblokowując unikalne funkcje, które zaskoczą widzów i pokonają konkurentów. Dzięki nowej koncepcji edukacji, S1 pomaga użytkownikom czerpać radość z nauki w nowy i ekscytujący sposób.
Nowa funkcja Intercom pozwala cieszyć się interakcjami głosowymi z przyjaciółmi w pobliżu. Możesz także wstępnie nagrywać pliki audio w aplikacji RoboMaster na swoim urządzeniu mobilnym i odtwarzać je na S1, odblokowując szereg ekscytujących nowych możliwości.
Dzięki dedykowanej aplikacji RoboMaster obsługiwane są wieloplatformowe interakcje i różne metody operacyjne dla S1, a także bogate zasoby edukacyjne i kilka trybów konkurencji.
Korzystanie z wielu platform
Funkcje i tryby rozgrywki są obecnie dostępne na iOS, Android i Windows. Aplikacja RoboMaster pozwala użytkownikom posiadającym różne systemy, brać udział w rozgrywce w tym samym czasie.
Różne metody działania
Robotem S1 można sterować za pomocą komputera lub urządzenia mobilnego (za pomocą ekranu dotykowego, żyroskopu lub gamepada).
Elastyczne programowanie i udostępnianie
Napisz w prosty sposób swój program i korzystaj z niego lub dziel się nim ze swoimi znajomymi, dzięki możliwości udostępniania w aplikacji RoboMaster.
Spodziewana dostawa: 30.04.2024