NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
    • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli

    NAZA-M V2 - system kontroli lotu

    699,00 zł
    Brutto

    Kompatybilność: F450, F550 i inne, iOSD Mini i MARK II, Lightbridge, Zenmuse H3-2D, H3-3D i H4-3D, DataLink 2.4GHz, DT 7, Futaba, RadioLink

    Ilość
    Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

    Kompletny system kontroli NAZA-M V2

    3847.jpgNowa wersja kompaktowego kontrolera / autopilota dla sportu, lotnictwa rekreacyjnego i pół-profesjonalnych zastosowań fotografii lotniczej i filmowania. Dzięki niewielkim rozmiarom i małej wadze nie jest już kompatybilny z lżejszym kwadrokopterem F330, ale z zaawansowanym oprogramowaniem sterującym (opartym na pełnej wersji oprogramowania autopilota Naza-M), zintegrowanym układem inercyjnym z 3-osiowym Gimbalem, akcelerometrem oraz wysokościomierzem barometrycznym, zapewnia niezawodne działanie nawet w przypadku większych i cięższych kwadrokopterów (I4 i X4) i heksakopterów (I6, X6, IY6 i Y6) klasy 450 i 550, a nawet oktokopterami (I8, V8 i X8). Do precyzyjnej regulacji, stabilizacji i dostępu do zaawansowanych funkcji (system orientacji MKOl z inteligentnym, zaawansowanym systemem fail-safe), jednostki sterującej może być dodany moduł GPS / kompas (magnetometr).




    Schemat pracy silnika

    Naza-M V2 obsługuje 9 typowych schematów pracy silników:

    schematy pracy a2


    Inteligentna kontrola kierunku (IOC)


    Zazwyczaj kierunek "do przodu" jest taki sam jak kierunek, na który wskazuje nos multikoptera. Dzięki inteligentnej kontroli kierunku, multikopter może zmierzać w dowolnym kierunku niezależnie od kierunku wskazywanego jego przez nos.

    W trybie blokady kierunku, kierunek "do przodu" jest taki sam jak uwcześnie ustawiony kierunek wskazany przez nos multikoptera.

    a2 blokada kierunku 
    W trybie ustawionej bazy, kierunek "do przodu" odpowiada kierunkowi od bazy do multikoptera. 


    a2 blokada kierunku


    Automatyczny powrót do bazy/powrót do bazy jednym ruchem 

    kontrola zasiegu a2

    Jeśli połączenie między multikopterem a kontrolerem zostanie utracone podczas lotu zostanie uruchomione zabezpieczenie przed awarią, które sprawi, że multikopter powróci do bazy i automatycznie wyląduje jeśli sygnał będzie wystarczająco silny.


    Zaawansowany algorytm stabilizacji platformy latającej

    Naza-M V2 oferuje nadzwyczajną stabilność, w porównaniu z wcześniejszym kontroler Naza-M (porównanie na filmiku poniżej). 



    Naza-M%20V2%20Pomoc%20startu.jpg

    Pomoc Startu

    Stabilne startowanie na różnych powierzchniach jest zapewnione, poprzez funkcję Pomoc Startu.


    Naza-M%20V2%20DataLink_1.jpgBezpłatne wsparcie Stacji naziemnej

    16 pkt Stacja naziemna jest dostępny za darmo zarówno dla iPada i PC, bez weryfikacji numeru seryjnego. Wymagane urządzenie 2.4GHz Bluetooth DataLink.

    Naza-M%20V2%20DataLink%20(2).jpg


    Naza M V2 może pracować w trzech trybach lotu:

    • "Tryb ręczny" pilot ręcznie steruje multikopterami we wszystkich osiach (podobnie jak klasyczny śmigłowiec) - Ten tryb jest odpowiedni do latania sportowego i akrobacyjnego
    • Stabilizacja automatyczna "Tryb Atti." centrala automatycznie stabilizuje multikoptery w pozycji we wszystkich osiach. Stabilizowana jest tylko pozycji (kąt) modelu, a nie położenie geograficzne (np. jeśli wieje wiatr, model będzie reagował na jego kierunek, ale ciągle będzie unosił się na stałej wysokości). W przypadku utraty sygnału sterującego z nadajnika model przechodzi w tryb awaryjny - pozostaje na stałej wysokości. Ten tryb jest odpowiedni do fotografii lotniczej, natomiast automatyczna stabilizacja pilotażowa "Hands Free" to tryb dla innych czynności.
    • *Stabilizacja automatyczna z GPS "Tryb GPS Atti." centrala automatycznie stabilizuje multikoptery we wszystkich osiach.  Aby użyć tego trybu, należy urządzenie kontrolujące Naza M V2 podłączyć do modułu GPS i kompasu (magnetometr), które dostarczają dodatkowych informacji dotyczących położenia geograficznego (długość, szerokość, wysokość) i kursu. To sprawia, że nie tylko automatycznie ustabilizowaną pozycję modelu, ale i jego położenie geograficzne. W przypadku utraty sygnału nadajnik wykorzystuje jeden z dwóch dostępnych zaawansowanych trybów fail-safe - automatycznie ląduje po upływie sześciu sekund lub po krótkim czasie powraca  do obwodu 10 m od punktu początkowego i po 15 sekundach aktywuje automatyczne lądowanie ("Idź do domu"). W trybie stabilizacji automatycznej z GPS dostępna jest również inteligentna kontrola kierunku.

    Różnice:
    ProduktGrupa docelowaUrządzenieOprogramowanieMożliwość rozserzenia funkcjiGlówne składniki
    Naza-M LITEAP/RC poziom wejściaBazuje na Naza-M V1
    brak możliwości rozszerzenia
    Naza Lite niezależny asystent oprogramowania firmware1) GPS (opcja)
    2) brak rozszerzonych funkcji (nie obsługuje NAZAV2-PMU, ZENMUSE H3-2D / NAZA OSD / moduł NAZA BT / iOSD)
    MC
    GPS (opcja)
    BEC/LED (będzie miał niezależny BEC i LED w przyszłości) 
     
    Naza-M V1AP/RC hobbyistMożna połaczyć z NAZA V2-PMU i będzie miał rozszerzone funkcJe z NAZA-M V2Oprogramowanie jest takie samo jak w Naza-M V21) GPS (opcja)
    2) Rozszerzenie funkcji poprzez NAZA V2-PMU takie jak: iOSD / zenmuse H3-2D / moduł NAZA BT / Stacja Naziemna  
    MC
    GPS (opcja)
    BEC/LED
     
    Naza-M V2AP/RC hobbyistZoptymilizowane struktury sprzętowe;
    Niezależny moduł PMU z niesamowitymi zdolnościami rozszerzenia funcji;
    Niezależny moduł LED 
    Niesamowite rozszerzenie funkcji, takie jak: iOSD / Zenmuse H3-2D / NAZA OSD / moduł NAZA BT / Stacja NaziemnaMC
    GPS
    NAZAPMU V2
    LED 


    Gwarancja:

    Kontroler lotu - 12 miesięcy
    GPS - 6 miesięcy