• Obecnie brak na stanie
NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
  • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
  • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
  • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
  • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
  • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
  • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
  • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
  • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
  • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli
  • NAZA-M V2 - Kompletny System Kontroli

NAZA-M V2 - system kontroli lotu

699,00 zł
Brutto

Kompatybilność: F450, F550 i inne, iOSD Mini i MARK II, Lightbridge, Zenmuse H3-2D, H3-3D i H4-3D, DataLink 2.4GHz, DT 7, Futaba, RadioLink

Ilość
Obecnie brak na stanie

Kompletny system kontroli NAZA-M V2

3847.jpgNowa wersja kompaktowego kontrolera / autopilota dla sportu, lotnictwa rekreacyjnego i pół-profesjonalnych zastosowań fotografii lotniczej i filmowania. Dzięki niewielkim rozmiarom i małej wadze nie jest już kompatybilny z lżejszym kwadrokopterem F330, ale z zaawansowanym oprogramowaniem sterującym (opartym na pełnej wersji oprogramowania autopilota Naza-M), zintegrowanym układem inercyjnym z 3-osiowym Gimbalem, akcelerometrem oraz wysokościomierzem barometrycznym, zapewnia niezawodne działanie nawet w przypadku większych i cięższych kwadrokopterów (I4 i X4) i heksakopterów (I6, X6, IY6 i Y6) klasy 450 i 550, a nawet oktokopterami (I8, V8 i X8). Do precyzyjnej regulacji, stabilizacji i dostępu do zaawansowanych funkcji (system orientacji MKOl z inteligentnym, zaawansowanym systemem fail-safe), jednostki sterującej może być dodany moduł GPS / kompas (magnetometr).




Schemat pracy silnika

Naza-M V2 obsługuje 9 typowych schematów pracy silników:

schematy pracy a2


Inteligentna kontrola kierunku (IOC)


Zazwyczaj kierunek "do przodu" jest taki sam jak kierunek, na który wskazuje nos multikoptera. Dzięki inteligentnej kontroli kierunku, multikopter może zmierzać w dowolnym kierunku niezależnie od kierunku wskazywanego jego przez nos.

W trybie blokady kierunku, kierunek "do przodu" jest taki sam jak uwcześnie ustawiony kierunek wskazany przez nos multikoptera.

a2 blokada kierunku 
W trybie ustawionej bazy, kierunek "do przodu" odpowiada kierunkowi od bazy do multikoptera. 


a2 blokada kierunku


Automatyczny powrót do bazy/powrót do bazy jednym ruchem 

kontrola zasiegu a2

Jeśli połączenie między multikopterem a kontrolerem zostanie utracone podczas lotu zostanie uruchomione zabezpieczenie przed awarią, które sprawi, że multikopter powróci do bazy i automatycznie wyląduje jeśli sygnał będzie wystarczająco silny.


Zaawansowany algorytm stabilizacji platformy latającej

Naza-M V2 oferuje nadzwyczajną stabilność, w porównaniu z wcześniejszym kontroler Naza-M (porównanie na filmiku poniżej). 



Naza-M%20V2%20Pomoc%20startu.jpg

Pomoc Startu

Stabilne startowanie na różnych powierzchniach jest zapewnione, poprzez funkcję Pomoc Startu.


Naza-M%20V2%20DataLink_1.jpgBezpłatne wsparcie Stacji naziemnej

16 pkt Stacja naziemna jest dostępny za darmo zarówno dla iPada i PC, bez weryfikacji numeru seryjnego. Wymagane urządzenie 2.4GHz Bluetooth DataLink.

Naza-M%20V2%20DataLink%20(2).jpg


Naza M V2 może pracować w trzech trybach lotu:

  • "Tryb ręczny" pilot ręcznie steruje multikopterami we wszystkich osiach (podobnie jak klasyczny śmigłowiec) - Ten tryb jest odpowiedni do latania sportowego i akrobacyjnego
  • Stabilizacja automatyczna "Tryb Atti." centrala automatycznie stabilizuje multikoptery w pozycji we wszystkich osiach. Stabilizowana jest tylko pozycji (kąt) modelu, a nie położenie geograficzne (np. jeśli wieje wiatr, model będzie reagował na jego kierunek, ale ciągle będzie unosił się na stałej wysokości). W przypadku utraty sygnału sterującego z nadajnika model przechodzi w tryb awaryjny - pozostaje na stałej wysokości. Ten tryb jest odpowiedni do fotografii lotniczej, natomiast automatyczna stabilizacja pilotażowa "Hands Free" to tryb dla innych czynności.
  • *Stabilizacja automatyczna z GPS "Tryb GPS Atti." centrala automatycznie stabilizuje multikoptery we wszystkich osiach.  Aby użyć tego trybu, należy urządzenie kontrolujące Naza M V2 podłączyć do modułu GPS i kompasu (magnetometr), które dostarczają dodatkowych informacji dotyczących położenia geograficznego (długość, szerokość, wysokość) i kursu. To sprawia, że nie tylko automatycznie ustabilizowaną pozycję modelu, ale i jego położenie geograficzne. W przypadku utraty sygnału nadajnik wykorzystuje jeden z dwóch dostępnych zaawansowanych trybów fail-safe - automatycznie ląduje po upływie sześciu sekund lub po krótkim czasie powraca  do obwodu 10 m od punktu początkowego i po 15 sekundach aktywuje automatyczne lądowanie ("Idź do domu"). W trybie stabilizacji automatycznej z GPS dostępna jest również inteligentna kontrola kierunku.

Różnice:
Produkt Grupa docelowa Urządzenie Oprogramowanie Możliwość rozserzenia funkcji Glówne składniki
Naza-M LITE AP/RC poziom wejścia Bazuje na Naza-M V1
brak możliwości rozszerzenia
Naza Lite niezależny asystent oprogramowania firmware 1) GPS (opcja)
2) brak rozszerzonych funkcji (nie obsługuje NAZAV2-PMU, ZENMUSE H3-2D / NAZA OSD / moduł NAZA BT / iOSD)
MC
GPS (opcja)
BEC/LED (będzie miał niezależny BEC i LED w przyszłości) 
 
Naza-M V1 AP/RC hobbyist Można połaczyć z NAZA V2-PMU i będzie miał rozszerzone funkcJe z NAZA-M V2 Oprogramowanie jest takie samo jak w Naza-M V2 1) GPS (opcja)
2) Rozszerzenie funkcji poprzez NAZA V2-PMU takie jak: iOSD / zenmuse H3-2D / moduł NAZA BT / Stacja Naziemna  
MC
GPS (opcja)
BEC/LED
 
Naza-M V2 AP/RC hobbyist Zoptymilizowane struktury sprzętowe;
Niezależny moduł PMU z niesamowitymi zdolnościami rozszerzenia funcji;
Niezależny moduł LED 
Niesamowite rozszerzenie funkcji, takie jak: iOSD / Zenmuse H3-2D / NAZA OSD / moduł NAZA BT / Stacja Naziemna MC
GPS
NAZAPMU V2
LED 


Gwarancja:

Kontroler lotu - 12 miesięcy
GPS - 6 miesięcy