RED DSCM2 Helium 8K S35
  • RED DSCM2 Helium 8K S35
  • RED DSCM2 Helium 8K S35
  • RED DSCM2 Helium 8K S35
  • RED DSCM2 Helium 8K S35
  • RED DSCM2 Helium 8K S35
RED DSCM2 Helium 8K S35
  • RED DSCM2 Helium 8K S35
  • RED DSCM2 Helium 8K S35
  • RED DSCM2 Helium 8K S35
  • RED DSCM2 Helium 8K S35
  • RED DSCM2 Helium 8K S35

Kamera RED DSMC2 HELIUM 8K S35

114 999,00 zł
Brutto
Ilość
TOWAR NA ZAMÓWIENIE

Helium 8K S35

Marka RED stała się standardem na rynku wysokiej jakości obrazowania od czasu rozpalenia rewolucji 4K w 2007 roku. Nagrywanie materiałów w wyższych rozdzielczościach pozwala na tworzenie bardziej realistycznych i sugestywnych obrazów. Matryce RED przechwytują do maksymalnie 17x większej rozdzielczości niż HD. Od najdrobniejszych szczegółów do najbardziej rozległych widoków - wszystko ożywa z niespotykanym realizmem, dając więcej elastyczności w kreatywności, lepsze VFX, gładsze linie i zapewniając rozwój formatów dla nadchodzących materiałów filmowych .
Ponad 16 stopni zakresu dynamicznego, niegdyś uważane za niemożliwe do osiągnięcia przez kamerę cyfrową, zapewniają operatorom i fotografom zdolność do podejmowania wyzwań w trudnych warunkach oświetleniowych bez konieczności stosowania nadmiernej ilości filtrów, co ułatwia pracę w nieprzewidywalnych okolicznościach pozwalając jednocześnie uchwycić niewiarygodne ujęcia.
Nagrywanie w plikach RAW nigdy nie było tak łatwe. Zastrzeżony format REDCODE plików RAW RED określany po prostu jako R3D, daje maksymalną elastyczność podczas pracy. Pliki R3D mogą być stosowane w standardowych programach poprodukcyjnych, VFX, zgodności i w stopniowaniu. Struktura danych R3D pozwala na bezstratną edycję, z zachowaniem integralności oryginalnego materiału filmowego przy jednoczesnej maksymalizacji jakości obrazu i zmniejszeniu zapotrzebowania na pamięć masową. Dodatkowo, kamery DSMC2 oferują jeszcze większą swobodę twórczą poprzez zdolność do jednoczesne nagrywania w Apple ProRes lub Avid DNxHR/HD.
Kamery RED przechwytują z taką samą drobiazgowością jakiej można oczekiwać od lustrzanek czy kamer kinowych, co pozwala na bezproblemowe wyciągnięcie ujęć fotograficznych z dowolnego nagranego video. 35 milionów pikseli na matrycy w każdym strzale zaciera granicę między ruchem a fotografią, dając to co najlepsze z obydwu światów.
Zaprojektowane od podstaw, zapewniają powalającą wydajność w każdym otoczeniu. Bez względu na to czy dążysz do tego, by kamera była możliwie najlżejsza czy pracujesz w studio w złożonej konfiguracji, kamery RED dostarczą obrazu o kinowej jakości i w profesjonalnej klasie.
Marka RED zobowiązała się do dostarczania elastycznych, twórczych i wysokiej klasy narzędzi. Szeroki wachlarz możliwości wyboru kierunku modernizacji produktów, oraz kompatybilność akcesoriów zachęcają do wkroczenia w następną generację wyświetlaczy wysokiej rozdzielczości. Misją marki RED jest ułatwienie operatorom przemieszczania się pomiędzy systemami kamer bez konieczności zakupu nowego sprzętu.