• Wyprzedaż!
  • -70,00 zł
Care Refresh - Osmo Action
  • Care Refresh - Osmo Action
Care Refresh - Osmo Action
  • Care Refresh - Osmo Action

Care Refresh - Osmo Pocket

169,00 zł
99,00 zł Zniżka 70,00 zł
Brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 169,00 zł / Najniższa przecena w ciągu ostatnich 30 dni: 99,00 zł

Kod oferowany jest w wersji elektronicznej, po zaksięgowaniu wpłaty kod zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas zakupu. Pakiet Serwisowy jest ważny przez okres 12 miesięcy od aktywacji z możliwością przedłużenia o kolejny rok przy zakupie Care Refresh + dostępnej na stronie Producenta dji.com

Ilość
WYSYŁKA DO 24H

Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to kompleksowa usługa serwisowa produktów DJI, dzięki której możesz używać sprzętu bez obaw o jego uszkodzenie. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia.

Dla kamer z serii DJI Osmo Pocket koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 29 euro. Koszt drugiej wymiany to 39 euro.

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Pokrycie szkód wyrządzonych przez wodę

Wymienimy Twoją kamerę w razie wypadku, nawet jeśli ulegnie ona uszkodzeniu przez kontakt z wodą.

*Warunkiem skorzystania z DJI Care Refresh jest dostarczenie wraku sprzętu do centrum serwisowego producenta.

Dwie wymiany, Swoboda operowania

Za niewielką dodatkową opłatą, usługa DJI Care Refresh oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku uderzenia lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt.

Priorytetowe wsparcie

Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę sprzętu zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

Kompleksowa ochrona

Za dodatkową opłatą, DJI Care Refresh oferuje do dwóch wymian sprzętu na nowy lub równoważny nowemu sprzęt, nieodbiegający pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

Darmowa dostawa

Jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiłeś DJI Care Refresh, DJI pokryje wszelkie koszty odesłania produktu z powrotem do Ciebie.

DJI Care Refresh nie obejmuje

1) Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.
2) Skradzionego lub porzuconego produktu.
3) Dodatkowych akcesoriów.
4) Celowej utraty produktu.
5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
6) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.