- Wyprzedaż!
- -3 000,00 zł
+48 571 236 326
+48 539 551 008
Kamera DJI Zenmuse X7 (bez obiektywu)
Kompatybilność: Inspire 2
Obiektywy: DJI DL-S 16mm F2.8 ND ASPH, DJI DL 24mm F2.8 LS ASPH , DJI DL 35mm F2.8 LS ASPH , DJI DL 50mm F2.8 LS ASPH. Z pierścieniem balansującym, osłoną i filtrem.
Zenmuse X7 (bez obiektywu)
Korzystaj z chwili
Zenmuse X7 jest kompaktową kamerą z matrycą Super 35 z zintegrowanym gimbalem przeznaczoną do tworzenia wysokiej jakości materiałów filmowych, gwarantującą niesamowitą rozdzielczość i doskonałej jakości obrazy. Jej kompatybilność z Inspire 2 zapewni wejście na wyższy poziom w profesjonalnej kinematografii. 24MP Sensor CMOS z 14 stopową rozpiętości ą tonalną jest w stanie uchwycić każdy zadziwiający detal, oferując zapis zarówno w 6K CinemaDNg jak i również 5.2K Apple ProRes. Obsługuję również tryb zdjęć seryjnych RAW w 20 fps i 24MP zdjęcia. X7 zapoczątkowuje mocowanie- DL, pierwsze na świecie zintegrowane mocowanie obiektywu, które umożliwia szybką wymianę na jeden z czterech dostępnych obiektywów. By zapewnić bezproblemową edycję, nowy system DJI Cinema Color zachowuje precyzyjne odwzorowanie kolorów przydatne w efektywniejszej post- produkcji. Te ostatnie innowacje umożliwiają operatorowi wejście na nowy, wyższy pułap w wymiarze filmowania i uchwycić sceny tak zaawansowane, o których do tej pory mógł pomarzyć. A wszystko to możliwe dzięki nowej kamerze Zenmuse X7.
Stworzony by zadziwiać
W X7 zastosowano matrycę Super 35, której wysoka prędkość odczytu obsługuje wyjścia RAW w 6K/30 fps oraz 3,9 K/59,94 fps. Rozmiar piksela wynosi 3.91 µm a długość przekątnej czujnika podczas nagrywania wynosi 26,6mm. Sensor takich rozmiarów gwarantuje większą czułość na światło oraz 14 stopową rozpiętość tonalną- dużo szerszą niż ta znajdująca się w Zenmuse X5S. Co więcej, SNR (stosunek sygnału do szumu) w X7 wynosi 46dB, o 8dB wyższy niż w X5S, a zakres tonalny wynosi 9,41 bitów.
Wszystkie z wymienionych cech zapewniają nieograniczone możliwości tworzenia pozwalające osiągnąć zachwycający efekt w najbardziej wymagających warunkach.
[accordion] [atab title="Dynamic Range"] [/atab] [atab title="SNR"] [/atab] [atab title="Wide Dynamic Range Scene"] [/atab] [/accordion]
System mocowania- DJI DL
Korzystając z nowej technologi FSI-Cu, czujnik X7 charakteryzuje się cieńszymi połączeniami, umożliwiającymi padanie światła na matrycę pod większym kątem, zwiększając tym samym światłoczułość. Umożliwia to zamontowanie bardziej kompaktowego obiektywu na czujniku nadal zachowując doskonałą jakość obrazu.
4 Obiektywy DJI
DJI oferuje 4 podstawowe obiektywy dla systemu mocowania DL, których ogniskowa waha się od 16-50 mm a rozdzielczość wynosi do 8K. Stworzone z lekkiego włókna karbonowego i zaprojektowane przez najlepszy zespół optyków, 4 obiektywy wyposażone w najnowszą technologie, zostały specjalnie opracowane w celu jak najlepszej współpracy z nowoczesną matrycą X7.
Większa różnorodność tworzenia
By uwolnić pełen potencjał kamery X7, system przetwarzania obrazu CineCore znajdujący się w Inspirze 2 został całkowicie zaktualizowany do nowszej wersji- CineCore 2,1. Jest on zdolny do nagrywania w jakości 6k przy 30fps CinemaDNG oraz w jakości 5,2K przy 30fps Apple ProREs, zostawiając tym samym większe możliwości do post-produkcji. Zupełnie nowy EI Mode został zintegrowany w CineCore 2.1 dzięki czemu możliwe jest nagrywanie materiału o wyższej jakości na różnych poziomach czułości. Dodatkowo, udoskonalony system przetwarzania obrazu redukuje artefakty oraz hałas, zachowując większe szczegóły podczas używania ulepszonego systemu korekcji poziomu ciemności. Oprócz ulepszonych osiągów przetwarzania obrazu, CineCore 2,1 posiada nowy system kolorów, co gwarantuje większe możliwości tworzenia w post- produkcji.
DJI Cinema Color System.
Bo umożliwić szeroki wachlarz możliwości profesjonalnego systemu wizyjnego DJI oraz otworzyć większy zakres działań w postprodukcji, DJI z dumą wprowadził swój nowy system kolorów DJI Cinema Color System.
System ten składa się z nowej krzywej D-Log oraz przestrzeni barw D-Gamut RGB. Z myślą o profesjonalnej kinematografii D-Log potrafi kodować do 15stopów rozpiętości tonalnej, o dwa więcej niż Zenmuse X5S. Nawet przy kiepskim oświetleniu X7 nadal potrafi uchwycić imponujące detale w ciemnych i jasnych obszarach, pozwalając na większą kreatywność w procesie post- produkcji.
D-Gamut całkowicie obejmuje przestrzeń barw DCI-P3 powszechnie używaną przez filmowców. Przygotowany specjalnie do ujęć w powietrzu, D-garmut zapewnia większe pokrycie odcieni zieleni dostarczając piękną gradację tego koloru, w każdym z twoich zdjęć czy ujęć.
D-garmut pozwala również na optymalizację i ustawienie odpowiadającego nam ‘skin tone’ poprzez dopasowanie najbardziej odpowiedniej chromatyczności, zapewniając szeroki zakres barw i odcienie na każdym centymetrze skóry. Poprzez zastosowanie 3d- lut trading kolorów, oraz kolor skóry można dopasowywać w szerokim zakresie, nawet w przypadku dużych różnic w poziomie ekspozycji. D- garmut w przypadku manualnego gradingu kolorów pomaga zapobiegać zażółceniu się odcienia skóry w czasie edycji bez 3d-lut.
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Osłona Przeciwsłoneczna na Tablet 7.9" - PGYTECH
- Wyprzedaż!
- -30,00 zł
- Obecnie brak na stanie