DJI Care Refresh Action 2 (2 letnia ochrona)

DJI Care Refresh Action 2 (2 letnia ochrona)

189,00 zł
Brutto
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 189,00 zł

DJI Care Refresh 2-Year Plan (DJI Action 2)

Koszt wymiany 19 euro

Ilość
WYSYŁKA DO 24H

Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh - dwuletni plan

DJI Care Refresh - 2 lata to kompleksowe ochrona Twojej kamerki marki DJI, dzięki któremu możesz używać sprzęt bez obaw o jego uszkodzenie. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji  (pierwszego uruchomienia) kamery DJI Action 2.

Koszty wymiany

Dla kamer z serii DJI Action 2 koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 19 euro. Koszt drugiej wymiany to 32 euro, a koszt trzeciej wymiany 39 euro.

Dodatkowa wymiana w trzecim roku!

Każdemu użytkownikowi, który w ciągu 2 lat nie wykorzysta wymian w ramach Care Refresh, DJI przedłuży jego usługę DJI Care Refresh o dodatkowy rok, w którym będzie miał możliwość jednej odpłatnej wymiany produktu.

Plan 2-letni DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to kompleksowa, 24-miesięczna ochrona, która pozwala Ci korzystać z Twojego urządzenia bez obaw o jego ewentualne uszkodzenie. Możesz uruchomić tę usługę do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia. W ramach DJI Care Refresh zyskujesz możliwość aż 3-krotnej wymiany zepsutego sprzętu za niewielką opłatą, a także priorytetowe wsparcie i przywileje VIP podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI. Wykup DJI Care Refresh jeszcze dziś i korzystaj ze swojego gimbala ze spokojną głową!

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

3 wymiany sprzętu - używaj bez obaw

Decydując się na zakup 2-letniego Pakietu DJI Care Refresh, już nie musisz się obawiać zniszczenia swojej kamerki np. w wyniku jego kontaktu z wodą lub uderzenia. DJI Care Refresh oferuje aż 3 wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy (lub równoważny nowemu pod względem stanu technicznego i wyglądu) za niewielką opłatą. . Zapomnij o konieczności zakupu kolejnego urządzenia lub długim oczekiwaniu na drogą i mało opłacalną wymianę - z DJI Care Refresh oszczędzisz i pieniądze, i czas!

Możesz poczuć się jak VIP

Kupując DJI Care Refresh, zyskujesz też priorytetowe traktowanie. Dzięki temu czas oczekiwania na wymianę Twojego sprzętu zostanie maksymalnie skrócony. To nie wszystko! Kontaktując się z pomocą techniczną DJI, możesz cieszyć się przywilejami VIP. To oznacza, że odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące Twojego gimbala zyskasz w mgnieniu oka!

Błyskawiczna wymiana - darmowa wysyłka

Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy, możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach DJI Care Refresh. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!

Zastrzeżenia

DJI Care Refresh nie obejmuje:

1) Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.
2) Skradzionego lub porzuconego produktu.
3) Dodatkowych akcesoriów.
4) Celowej utraty produktu.
5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
6) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.