

+48 571 236 326
+48 539 551 008
DJI Care Refresh 1-Year Plan (DJI Action 2)
Pierwsza wymiana 19 euro, druga 32 euro.
DJI Care Refresh to kompleksowa usługa serwisowa produktów DJI, dzięki której możesz używać sprzętu bez obaw o jego uszkodzenie. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) kamery DJI Action 2.
Dla kamer z serii DJI Action 2 koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 19 euro.
Koszt drugiej wymiany to 32 euro.
Każdemu użytkownikowi, który w ciągu roku nie wykorzysta wymiany w ramach Care Refresh, DJI przedłuży jego usługę DJI Care Refresh o dodatkowy rok, w którym będzie miał możliwość jednej odpłatnej wymiany produktu.
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Wymienimy Twoją kamerę w razie wypadku, nawet jeśli ulegnie ona uszkodzeniu przez kontakt z wodą.
*Warunkiem skorzystania z DJI Care Refresh jest dostarczenie wraku sprzętu do centrum serwisowego producenta.
Za niewielką dodatkową opłatą, usługa DJI Care Refresh oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku uderzenia lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt.
Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę sprzętu zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
Za dodatkową opłatą, DJI Care Refresh oferuje do dwóch wymian sprzętu na nowy lub równoważny nowemu sprzęt, nieodbiegający pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.
Jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiłeś DJI Care Refresh, DJI pokryje wszelkie koszty odesłania produktu z powrotem do Ciebie.
DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.
2) Skradzionego lub porzuconego produktu.
3) Dodatkowych akcesoriów.
4) Celowej utraty produktu.
5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
6) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.