A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli
    • A2 - Kompletny System Kontroli

    A2 - system kontroli lotu

    2 999,00 zł
    Brutto

    Kompatybilność: S800, S900, S1000 i inne, iOSD Mini i MARK II, Lightbridge, Lightbridge 2, Zenmuse Z15, DataLink 2.4GHz, Futaba, RadioLink

    Ilość
    Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

    Najbardziej zaawansowany Kontroler stabilizujący zepewniający łatwość pilotażu,
    niezawodność oraz stabilność w każdej sytuacji

    3484.jpg


    Schemat pracy silnika

    A2 obsługuje 9 typowych schematów pracy silników:

    schematy pracy a2


    Inteligentna kontrola kierunku (IOC)



    a2 blokada kierunku 
    W trybie ustawionej bazy, kierunek "do przodu" odpowiada kierunkowi od bazy do multikoptera. 


    a2 blokada kierunku 


    Punkty trasy (POI)

    a2 punkty trasy

    A2 posiada funkcję punktów trasy. Kiedy sygnał GPS jest wystarczająco mocny użytkownik może zapisać aktualną pozycję multikoptera jako punkt trasy przez odpowiedni przycisk na nadajniku. Multirotor jest w stanie wykonywać lot po okręgu wokół punktu trasy z wymierzonym w niego nosem w odległości od 5 do 500 metrów kiedy polecenie roll zostało wydane. Jest to łatwa w konfiguracji i obsłudze funkcja świetnie sprawdzająca się w przypadku zdjęć ustalonego miejsca. 

     






    Nowa funkcja Punkt zainteresowania


    podwozie a2

    Inteligentne podwozie

    Po włączeniu funkcji inteligentnego podwozia w oprogramowaniu kontrolera domyślną pozycją podwozia multikoptera znajdującego się na ziemi jest pozycja obniżona. Natomiast w razie niebezpieczeństwa, awarii silnika czy automatycznego lądowania w celu ochrony multikoptera i gimbala można ustawić obniżenie bądź złożenie podwozia jednym przyciskiem kiedy wysokość multikoptera wynosi ponad 5m.  







    Automatyczny powrót do bazy/powrót do bazy jednym ruchem

     

    kontrola zasiegu a2


    Jeśli połączenie między multikopterem a kontrolerem zostanie utracone podczas lotu zostanie uruchomione zabezpieczenie przed awarią, które sprawi, że multikopter powróci do bazy i automatycznie wyląduje jeśli sygnał będzie wystarczająco silny.






    Nowa funkcja Tempomat


    Nowy tryb zaokrąglanie toru lotu


    Gwarancja: 

    Kontroler lotu - 12 miesięcy
    IMU - 12 miesięcy
    GPS -  6 miesięcy