Enterprise Shield - Phantom 4 RTK
  • Enterprise Shield - Phantom 4 RTK

Enterprise Shield - Matrice 200

5 029,00 zł
Brutto

Wersja elektroniczna

Ilość
TOWAR NA ZAMÓWIENIE

  • Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

Enterprise Shield

Enterprise Shield to kompleksowe 12 miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.


Czuj się jak VIP

Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

Jak to działa

Po zakupie karty DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.


Cennik planu

Pierwsza wymiana 639 euro, druga 699 euro.


Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Enterprise Shield.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Enterprise Shield.
3. Po wybraniu opcji DJI Shield, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.


Zastrzeżenia

Enterprise Shield nie obejmuje:


1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Shield.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.