ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z USŁUG SERWISOWYCH DRONAVISTA.




Zajmujemy się serwisem gwarancyjny sprzętu DJI, FeiyuTech, FilmPower, Futaba, GoPro, Gudsen, Pilotfly, SanDisk, SkyRC, Tilta, Varavon i ZhiyunTech.

Przyjmujemy na serwis tylko sprzęt zakupiony u nas w sklepie internetowym i stacjonarnym.

Jak należy postępować z wypadku zgłoszenia serwisowego:


Wypełnij formularz zgłoszeniowy
link do formularza znajdziesz poniżej.


Spakuj urządzenie
Wyślij na wskazany adres w formularzu lub podany poniżej.


Po otrzymaniu sprzętu zdiagnozujemy go i przystąpimy do naprawy.
W razie potrzeby prześlemy do odpowiedniego serwisu producenta.


Naprawiony sprzęt odeślemy
na adres wskazany w formularzu.

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację lub naprawę gwarancyjną to prosimy o wypełnienie formularza serwisowania dostępnego w linku poniżej:

[button target="_self" href="http://dronavista.pl/pl/content/35-formularz-serwisowy" class="sds-btn sds-btn-color-2"]Protokół zgłoszenia reklamacji lub naprawy gwarancyjnej [/button]

Serwis będzie przyjmował reklamacje tylko i wyłącznie po przesłanym i zatwierdzonym protokole reklamacyjnym.
Jeżeli formularz nie zostanie wypełniony i przesłany, sprzęt zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

Adres Serwisu :


DronaVista.pl
33-300 Nowy Sącz
ul. Dąbrówki 94A
tel: +48 539 551 008
Email: biuro@dronavista.pl


WARUNKI GWARANCYJNE DJI