A2 - Kompletny System Kontroli
A2 - Kompletny System Kontroli
Najedź kursorem na zdjęcie, lub kliknij
A2 - Kompletny System Kontroli A2 - Kompletny System Kontroli A2 - Kompletny System Kontroli A2 - Kompletny System Kontroli A2 - Kompletny System Kontroli A2 - Kompletny System Kontroli

A2 - Kompletny System Kontroli - SUPER PROMOCJA!

Kompatybilność: S800, S900, S1000 i inne, iOSD Mini i MARK II, Lightbridge, Lightbridge 2, Zenmuse Z15, DataLink 2.4GHz, Futaba, RadioLink

Na magazynie: 2

3 499,00 zł

Najbardziej zaawansowany Kontroler stabilizujący zepewniający łatwość pilotażu,
niezawodność oraz stabilność w każdej sytuacji

3484.jpg

Schemat pracy silnika

A2 obsługuje 9 typowych schematów pracy silników:

schematy pracy a2


Inteligentna kontrola kierunku (IOC)





a2 blokada kierunku 
W trybie ustawionej bazy, kierunek "do przodu" odpowiada kierunkowi od bazy do multikoptera. 


a2 blokada kierunku 


Punkty trasy (POI)

a2 punkty trasy

A2 posiada funkcję punktów trasy. Kiedy sygnał GPS jest wystarczająco mocny użytkownik może zapisać aktualną pozycję multikoptera jako punkt trasy przez odpowiedni przycisk na nadajniku. Multirotor jest w stanie wykonywać lot po okręgu wokół punktu trasy z wymierzonym w niego nosem w odległości od 5 do 500 metrów kiedy polecenie roll zostało wydane. Jest to łatwa w konfiguracji i obsłudze funkcja świetnie sprawdzająca się w przypadku zdjęć ustalonego miejsca. 










Nowa funkcja Punkt zainteresowania


podwozie a2

Inteligentne podwozie

Po włączeniu funkcji inteligentnego podwozia w oprogramowaniu kontrolera domyślną pozycją podwozia multikoptera znajdującego się na ziemi jest pozycja obniżona. Natomiast w razie niebezpieczeństwa, awarii silnika czy automatycznego lądowania w celu ochrony multikoptera i gimbala można ustawić obniżenie bądź złożenie podwozia jednym przyciskiem kiedy wysokość multikoptera wynosi ponad 5m.  








Automatyczny powrót do bazy/powrót do bazy jednym ruchem

 

kontrola zasiegu a2


Jeśli połączenie między multikopterem a kontrolerem zostanie utracone podczas lotu zostanie uruchomione zabezpieczenie przed awarią, które sprawi, że multikopter powróci do bazy i automatycznie wyląduje jeśli sygnał będzie wystarczająco silny.









Nowa funkcja Tempomat


Nowy tryb zaokrąglanie toru lotu


Specyfikacja:

Obsługiwane platformy: Quad-Rotor: + 4, x4; Hex-Rotor + 6, x6, Y 6, wersja Y 6; Octo-Rotor + 8, x8, V8
Obsługiwane wyjście ESC: Częstotliwość odświeżania 400Hz
Obsługiwane odbiorniki: wbudowany odbiornik serii Futaba FASST oraz serii DJI DESST
Obsługiwane zewnętrzne odbiorniki: Futaba S-Bus, S-bus2, DSM2
Zalecane baterie:  2S~ 6S LiPo
Temperatura pracy: Od -5°C do + 60°C
Wymagania Systemowe Oprogramowanie Assistant A2: Windows XP SP3 / 7 /8 (32 lub 64 bit)
Wsparcie Innych urządzeń DJI: Z15, H3-2D, H3-3D, IOSD, 2.4G Data Link, S800 EVO, S900, S1000, S1000 +, itd.
Dokładność unoszenia:  w pionie: ± 0,5m, w poziomie: ± 1,5m
Maksymalna odporność na wiatr: <8m / s (17,9 mph / 28,8 kilometrów na godzinę)
Maksymalna prędkość kątowa w osi Yaw:150 deg/s
Maksymalny kąt pochyleń: 35°
Wznoszenie/opadanie: ±6m/s
Pobór mocy: max 5W (wartość typowa: 0.3A@12.5V)
Wbudowane funkcje: wbudowany odbiornik, wiele trybów sterowania, zabezpieczenie niskiego napięcia, wsparcie DataLink'a, obsługa zewnętrznych odbiorników, inteligenta kontorla kierunku (IOC), 4 konfigurowalne wyjścia, dźwięki alarmowe
Waga całkowita: <= 224g.


Gwarancja: 

Kontroler lotu - 12 miesięcy
IMU - 12 miesięcy
GPS -  6 miesięcy

Kontroler lotu12 miesięcy
GPS6 miesięcy
IMU12 miesięcy

PowiązaneProdukty