Obniżka!
A2 - Kompletny System Kontroli
A2 - Kompletny System Kontroli
Najedź na zdjęcie, lub kliknij
A2 - Kompletny System Kontroli A2 - Kompletny System Kontroli A2 - Kompletny System Kontroli A2 - Kompletny System Kontroli A2 - Kompletny System Kontroli A2 - Kompletny System Kontroli

A2 - Kompletny System Kontroli - SUPER PROMOCJA!

Kompatybilność: S800, S900, S1000 i inne, iOSD Mini i MARK II, Lightbridge, Lightbridge 2, Zenmuse Z15, DataLink 2.4GHz, Futaba, RadioLink

WYSYŁKA DO 24H

3 199,00 zł

3 499,00 zł

-300,00 zł

Najbardziej zaawansowany Kontroler stabilizujący zepewniający łatwość pilotażu,
niezawodność oraz stabilność w każdej sytuacji

3484.jpg

Schemat pracy silnika

A2 obsługuje 9 typowych schematów pracy silników:

schematy pracy a2


Inteligentna kontrola kierunku (IOC)




a2 blokada kierunku 
W trybie ustawionej bazy, kierunek "do przodu" odpowiada kierunkowi od bazy do multikoptera. 


a2 blokada kierunku 


Punkty trasy (POI)

a2 punkty trasy

A2 posiada funkcję punktów trasy. Kiedy sygnał GPS jest wystarczająco mocny użytkownik może zapisać aktualną pozycję multikoptera jako punkt trasy przez odpowiedni przycisk na nadajniku. Multirotor jest w stanie wykonywać lot po okręgu wokół punktu trasy z wymierzonym w niego nosem w odległości od 5 do 500 metrów kiedy polecenie roll zostało wydane. Jest to łatwa w konfiguracji i obsłudze funkcja świetnie sprawdzająca się w przypadku zdjęć ustalonego miejsca. 

 






Nowa funkcja Punkt zainteresowania


podwozie a2

Inteligentne podwozie

Po włączeniu funkcji inteligentnego podwozia w oprogramowaniu kontrolera domyślną pozycją podwozia multikoptera znajdującego się na ziemi jest pozycja obniżona. Natomiast w razie niebezpieczeństwa, awarii silnika czy automatycznego lądowania w celu ochrony multikoptera i gimbala można ustawić obniżenie bądź złożenie podwozia jednym przyciskiem kiedy wysokość multikoptera wynosi ponad 5m.  







Automatyczny powrót do bazy/powrót do bazy jednym ruchem

 

kontrola zasiegu a2


Jeśli połączenie między multikopterem a kontrolerem zostanie utracone podczas lotu zostanie uruchomione zabezpieczenie przed awarią, które sprawi, że multikopter powróci do bazy i automatycznie wyląduje jeśli sygnał będzie wystarczająco silny.






Nowa funkcja Tempomat


Nowy tryb zaokrąglanie toru lotu


Gwarancja: 

Kontroler lotu - 12 miesięcy
IMU - 12 miesięcy
GPS -  6 miesięcy

IMU12 miesięcy
Kontroler lotu12 miesięcy
GPS6 miesięcy

OGÓLNE

Waga ogólna<= 224g
WymiaryGłówny kontroler: 54mm x 39mm x 14.9mm
IMU: 41.3mm x 30.5mm x 26.3mm
GPS: 62mm (diameter) x 14.3mm
LED-BTU-I: 30mm x 30mm x 7.9mm
PMU: 39.5mm x 27.6mm x 9.8mm
Pobór mocyMax 5W (wartość typowa: 0.3A@12.5V)
Wbudowane funkcjeWbudowany odbiornik
Wiele trybów sterowania
Wsparcie dla 2-osiowego gimbala
Zabezpieczenie przed niskim napięciem
Obsługa zewnętrznych nadajników
IOC
Alarm dźwiękowy
4 konfigurowane wyjścia

WŁAŚCIWOŚCI LOTU

Dokładność zawisu (w trybie GPS)Pionowa: ± 0.5m
Pozioma: ± 1.5m
Maksymalna odporność na wiatr8m/s 8.8km/h
Maksymalna prędkość kątowa skrętu150 deg/s
Maksymalny kąt pochylenia35°
Opadanie/wznoszenie±6m/s

PERYFERIA

Obsługa wielowirnikowcówQuadcoptery: +4,x4;
Hexacoptery: +6,x6,Y6,Rev Y6;
Octocoptery +8,x8,V8
Obsługiwane regulatory400Hz
Zintegrowany odbiornik RC dla nadajnikówFutaba FASST, DJI DESST
Wsparcie dla odbiorników zewnętrznychFutaba S-Bus, S-Bus2, DSM2
Zalecane baterie2S~ 6S LiPo
Temperatura pracy-5°C to +60°C
Wymagania systemoweWindows XP SP3 / 7 /8 (32 or 64 bit)
Wsparcie dla innych systemów DJIZ15, H3-2D, H3-3D, iOSD, 2.4G Data Link, S800 EVO, S900, S1000, S100+ i inne

PowiązaneProdukty