F450-E305 + NAZA-M V2 + GPS + Gimbal H3-3D + Podwozie

Zestaw ARF

Na magazynie: 1

2 899,00 zł

zamiast 3 262,00 zł

Zestaw zawiera DJI F450- ARF oraz moduł autopilota Naza-M V2 z GPS + Gimbal H3-3D + Podwozie

3522.jpgZestaw RC quadcopter z 4-silnikami bezszczotkowymi 2312 800KVi regulatorami 20A. Centralna płyta kompozytowa oraz ramiona zbudowane z tworzywa sztucznego wypełnione włóknem szklanym. Rozpiętość 550mm, masa własna 478g, masa z obciążeniem od 1200g do 2400g.

Zestaw do celów rekreacyjnych i półprofesjonalnych. Zestaw RC z urządzeniem sterującym i akumulatorem 3S lub 4S Li-Po służy doskonale jako platforma do dalszych eksperymentów z multikopterami - od prostej zabawy do fotografii powietrznej lub latania FPV.




f450%20rama%20gif.gif

Przewody zintegrowane na płycie PCB

Podstawa modelu to dwa centralne panele kompozytowe, które przenoszą elektronikę, akumulator i wszelkie "ładunki". Na dolnym pokładzie (technologia obwodów drukowanych) znajduje się zasilanie poszczególnych regulatorów co ogranicza ilość kabli na płycie istotnie wpływając na obniżenie ciężaru konstrukcji. Silniki zamontowane są na ramionach z plexiglasu wzmocnione mosiądzem w miejscach montażu śrub.




f330%20ramiona%20gif.gifUltrawytrzymały materiał

Ramiona zostały zaprojektowane z ultrawytrzymałego tworzywa sztucznego PA66+30GF z włóknem szklanym zapewniając lepszą odporność na zderzenia.

Składanie całej ramy jest niezwykle łatwe - zawiera lutowanie kabli zasilających sterowniki do płyty dolnej oraz mocowanie paneli centralnych z ramionami i silnikami używając śrub za pomocą dostarczonych kluczy imbusowych - należy pamiętać o zastosowaniu odpowiednich środków zabezpieczających połączenia śrubowe - ZAP Z-42, niebieski Loctite itp.





sYSTEM NAPĘDOWY

Model napędzany czterema silnikami 2312-960KV, ich prędkość kontrolowana jest przez cztery kontrolery 20A - pozwala na stosowanie zarówno zasilania trzema lub czterema ogniwami Li-Po. Zawarte w zestawie są dwie pary śmigieł 9.4x5.0", które używane są przy zasilaniu trzema ogniwami Li-Po, które używane są przy zasilaniu czterema ogniwami Li-Po. Do ogólnego stosowania przeznaczone są akumulatory 3S, dla bardziej profesjonalnych zastosowań akumulatory 4S.




Jako kontroler zaleca się stosowanie autopilota DJI Naza-M umożliwiającego łatwą obsługę wszystkich głównych funkcji (obrót, wznoszenie, zmiana kierunku, prędkość obrotowa silnika), zdalnych parametrów strojenia elektroniki sterowania, jak również kontroli pomocniczej funkcji ładowności.  Naza-M jest zgodny z tradycyjnym odbiornikiem 2,4 GHz, odbiornikiem FM / PPM, jak i odbiornikiem S-Bus. Model pozwala na stosowanie trzech trybów lotu - z ręcznym sterowaniem, automatyczną stabilizacją i z GPS i automatyczną stabilizacjią lotu i położenia geograficznego modelu (przy użyciu dodatkowego oddzielnie sprzedawanego modułu GPS). W obu trybach automatycznych zaimplementowana została inteligentna funkcja fail-safe która, w przypadku utraty sygnału lub silnych zakłóceń, powoduje, że model powraca do punktu wyjścia (w promieniu 10 m) i automatycznie ląduje.

Podczas korzystania z inteligentnego urządzenia kontrolnego, takiego jak Naza-M, wymagania do sterowania modelem są dość małe - do podstawowego latania wystarczy sześciokanałowy system radiowy (najlepiej 2,4 GHz), który powinien mieć co najmniej jeden kanał przeznaczony na przełącznik trójpozycyjny do przełączania tryby lotu. Jeśli chcesz, aby w pełni wykorzystać możliwości autopilota Naza-M i samego modelu, trzeba mieć co najmniej 7 lub 8 kanałowy nadajnik. 


 

NAZA-M%20V2.gif
Naza-M V2 + GPS

Nowa wersja kompaktowego kontrolera / autopilota dla sportu, lotnictwa rekreacyjnego i pół-profesjonalnych zastosowań fotografii lotniczej i filmowania. Dzięki niewielkim rozmiarom i małej wadze nie jest już kompatybilny z lżejszym kwadrokopterem 330, ale z zaawansowanym oprogramowaniem sterującym (opartym na pełnej wersji oprogramowania autopilota Naza-M), zintegrowanym układem inercyjnym z 3-osiowym żyroskopem, akcelerometrem oraz wysokościomierzem barometrycznym zapewnia niezawodne działanie nawet w przypadku większych i cięższych kwadrokopterów i heksakopterów klasy 450 i 550! Do precyzyjnej regulacji, stabilizacji i dostępu do zaawansowanych funkcji (system orientacji MKOl z inteligentnym, zaawansowanym systemem fail-safe), jednostki sterującej może być dodany moduł GPS / kompas (magnetometr).



Co nowego w V2:

  • System sterowania umożliwia teraz kontrolowanie nie tylko kwadrokopterów i heksakopterów, ale i nawet oktakopterów
  • System pozwala teraz obok ręcznego sterowanie gimbalem dwuosiowym pozwala również na automatyczną stabilizację (tylko kwadrokoptery i heksakoptery)
  • Algorytm sterowania został zmieniony i usprawniony, aby zapewnić bezpieczny lot nawet w całkowitej awarii jednego z silników / wirników
  • Zasilanie dostarcza teraz nowa jednostkę PMU o większej mocy z możliwością podłączenia w przyszłości gimbala Zenmuse H3 - 2D Go Pro i moduł Bluetooth LED do ustawienia autopilota "w terenie" za pomocą smartfona lub tabletu
  • System ma teraz osobny sygnalizujący moduł LED (również wyposażony w złącze micro-USB do podłączenia do komputera) w celu ułatwienia instalacji multikoptera
  • nowy, nieskomplikowany program narzędziowy (wspólny dla nowego Naza-M V2, oryginalnego Naza-M i PHANTOM).

Uwaga: Właściciele oryginalnego systemu Naza M nie muszą się martwić, oprogramowanie V2 otrzyma aktualizację do wersji 3.10 lub nowszej, będzie również można kupić nowy zasilacz PMU V2.

Sercem Naza M V2 jest jednostka sterująca odbierająca polecenia z odbiorników RC oraz dane na temat pozycji, wysokości i kierunku lotu z zintegrowanych czujników inercyjnych (3. osiowy żyroskop i akcelerometr) oraz zintegrowanego wysokościomierza barometrycznego z zewnętrznego modułu GPS (sprzedawany oddzielnie). Opierając się na tych danych, jednostka sterująca wydaje polecenia przez cztery do sześciu kontrolerów do silników. Naza M V2 pozwala kontrolować kwadrokoptery w układzie I4, X4, silniki heksakopterów z sześcioma ramionami w układzie I6, X6 i hexakoptery z parą przeciwbieżnych wirników na trzech ramionach w układzie  w IY6, Y6,  silniki oktokopterów z osmioma ramionami w układzie I8, V8 i oktokoptery z parą przeciwbieżnych wirników na czterech ramionach w układzie  w X8.

Naza M V2 może otrzymywać polecenia z zestawów RC - 2.4 GHz, FM / PCM lub FM; obsługuje odbiornik S-Bus lub wyjście PPM. Zestaw RC musi mieć co najmniej cztery kanały dla podstawowych funkcji sterujących (obrót, wznoszenie, zmiana kierunku, prędkość obrotowa silnika) oraz co najmniej jeden inny kanał na trójpozycyjny przełącznik do przełączania trybów lotu. Nadajnik oprogramowanie Naza M V2 jest niedrogi, odpowiedni do programu akrobacyjnego samolotu ustawiając jedynie funkcję i efekt wartość odchyłu. Optymalny zestaw wykorzystuje co najmniej ośmiu kanałów RC, z możliwością korzystania z przydatnych funkcji pomocniczych, takich jak zdalna regulacji wzmocnienia żyroskopu dla dostrajania systemu w trybie lotu, kierunku inteligentnego sterowania lub gimbala.

Sygnał wyjściowy dla regulatora prędkości musi zapewniać częstotliwość na poziomie ("Frame rate") 400 Hz - w celu optymalnego wykorzystania kontrolerów zostały specjalnie zaadaptowane do współpracy z Naza M V2 i nie wymagają dodatkowej konfiguracji lub programowania, co może zaoszczędzić początkującym sporo kłopotów.. Jeśli masz zamiar użyć innego typu sterownika, upewnij się wcześniej, że taki sygnał sterujący może być przetworzony.

Dwa wyjścia do sterowania gimbalem mogą być regulowane w zakresie ich częstotliwości (50/100/200/400 Hz), dzięki czemu można używać zarówno tradycyjne serwa analogowe jak i szybkie cyfrowe.


 

Naza M V2 może pracować w trzech trybach lotu:
  • "Tryb ręczny" pilot ręcznie steruje multikopterami we wszystkich osiach (podobnie jak klasyczny śmigłowiec) - Ten tryb jest odpowiedni do latania sportowego i akrobacyjnego
     
  • Stabilizacja automatyczna "Tryb Atti." centrala automatycznie stabilizuje multikoptery w pozycji we wszystkich osiach. Stabilizowana jest tylko pozycji (kąt) modelu, a nie położenie geograficzne (np. jeśli wieje wiatr, model będzie reagował na jego kierunek, ale ciągle będzie unosił się na stałej wysokości). W przypadku utraty sygnału sterującego z nadajnika model przechodzi w tryb awaryjny - pozostaje na stałej wysokości. Ten tryb jest odpowiedni do fotografii lotniczej, natomiast automatyczna stabilizacja pilotażowa "Hands Free" to tryb dla innych czynności.
     
  • *Stabilizacja automatyczna z GPS "Tryb GPS Atti." centrala automatycznie stabilizuje multikoptery we wszystkich osiach.  Aby użyć tego trybu, należy urządzenie kontrolujące Naza M V2 podłączyć do modułu GPS i kompasu (magnetometr), które dostarczają dodatkowych informacji dotyczących położenia geograficznego (długość, szerokość, wysokość) i kursu. To sprawia, że nie tylko automatycznie ustabilizowaną pozycję modelu, ale i jego położenie geograficzne. W przypadku utraty sygnału nadajnik wykorzystuje jeden z dwóch dostępnych zaawansowanych trybów fail-safe - automatycznie ląduje po upływie sześciu sekund lub po krótkim czasie powraca  do obwodu 10 m od punktu początkowego i po 15 sekundach aktywuje automatyczne lądowanie ("Idź do domu"). W trybie stabilizacji automatycznej z GPS dostępna jest również inteligentna kontrola kierunku.
     

Do ustawienia jednostki sterującej służy wygodny program komputerowy (dla Windows XP SP3 i Windows 7) - komputer osobisty jest podłączony za pomocą kabla USB. Narzędzie pozwala ustawiać parametry kontroli zestawów RC,  w dużym zakresie ustawić autopilota, parametry automatycznej stabilizacji w każdej osi,a także zdalnie dostroić systemy żyroskopowe lot . Jeśli to konieczne, możliwe jest, aby skalibrować czujniki lub moduł GPS (jeśli dotyczy). Możliwe jest również zaprogramowanie trybu awaryjnego, trybu inteligentnego kierunku, parametrów sterowania i stabilizacji kamery, parametrów gimbala lub monitora, który monitoruje napięcie zasilania. Oprogramowanie kontrolera, jak również firmware jednostki sterującej posiada możliwość rozbudowy, obecna wersja jest dostępna do pobrania na naszej stronie internetowej DJI.

System stabilizacji zasilania stanowi odrębną jednostkę, która jest również wyposażona w port micro-USB do komunikacji z komputerem PC w celu ustawienia jednostki sterującej lub aktualizacji oprogramowania. Akumulator posiada   również diodę LED o wysokiej jasności wskazującą stan pracy modelu. Jako źródło zasilania można zastosować akumulator LiPo 2-6S montując bezpośrednio na mocowanie baterii multikoptera. Napięcie akumulatora jest monitorowany przez inteligentny program z dwoma poziomami ochrony. Intensywna czerwona migająca dioda LED funkcjonuje jako wczesne ostrzeganie o konieczności lądowania z powodu zbliżającego się wyczerpania akumulatora.

Sygnalizacja pracy zapewnia moduł LED (sprzedawany oddzielnie), który jest także wyposażony w port micro-USB do komunikacji z komputerem PC w celu ustawienia jednostki sterującej lub aktualizacji oprogramowania. Dział moduł LED z zasilaczem (jak to było w przypadku oryginalnego systemu Naza-M) umożliwia łatwiejszy ich montaż na pozycji multikoptéru zagwarantować swobodny wgląd w locie i łatwo dostępnego złącza USB do ustawiania urządzenia sterowania za pomocą komputera PC.


NAZA-M%20V2%20GPS.gif

MODUŁ GPS NAZA-M V2

Dodatkowy moduł GPS czujnik i kompas (magnetometr) do jednostki sterującej Naza-M dla multikopterów. Pozwala na działanie jednostki sterującej w trybie stabilizacji lotu z GPS "Tryb GPS Atti", automatycznej stabilizacji modelu i jego położenia geograficznego.


Ponadto, w przypadku utraty sygnału od nadajnika model automatycznie ląduje po upływie sześciu sekund, lub powraca do punktu wyjścia (w promieniu 10 m) i automatycznie ląduje.

Moduł GPS zamocowany jest na wsporniku niemagnetycznym w znacznej odległości od silnika, przewodów zasilających i modułu elektronicznego w celu zmniejszenia zakłóceń. Ustawianie kalibracji czujnika można dokonać wraz z ustawieniami kontrolera Naza-M za pomocą oprogramowania użytkowego PC dla tego urządzenia.


h33d%20gif.gifGimbal H3-3D
3-osiowy profesjonalny gimbal o wysokiej wydajności

Gimbal DJI Zenmuse H3-3D wśród najlepszych w swojej klasie, zaprojektowany do kamer GoPro Hero3. Dzięki wysokiej precyzji, duzej zdolności stabilizacji, małej wadze oraz portom Plug and Play posiada szerokie zastosowanie w produkcjach filmowych i telewizyjnych, filmach reklamowych, fotografii lotniczej i nagrań wideo. Nawet przy dużych prędkościach potrafi stabilizować aparat z dużą dokładnością. Precyzja kąta sterowania wynosi 0,08 °, więc zdjęcie lub film zachowa się w najwyższej jakości.

Łatwa instalacja Plug and Play

Nie są potrzebne żadne modyfikacje, ustawianie parametrów grawitacji czy oprogramowania. Proces instalacji jest bardzo prosty, dzięki Plug and Play Gimbal może być używany od razu po rozpakowaniu.

Zaprojektowany dla GoPro Hero3
H3-3D jest przeznaczony do wysokiej jakości kamer GoPro Hero3. W przyszłości za pomocą aktualizacji oprogramowania będzie można zdalnie sterować kamerą (on / off do nagrywania wideo, fotografii, itp.)

Kompatybilność z systemami kontroli DJI

H3-3D jest w pełni kompatybilny z systemami kontroli DJI i umożliwia komunikację między sterownikiem drona a sterownikiem gimbala.
  • Obsługuje: A2,  WooKong-M, NAZA-M V1, V2 NAZA-M, Phantom 
  • w przyszłości obsługa dla: Ace One, Wookong-H, Naza-H
  • nie obsługuje Naza-M Lite
 
Sterownik Zenmuse H3-3D
Sterownik H3-3D bazuje na sprawdzonym sterowniku Zenmuse Z15. Połączenie precyzyjnych czujników i silników bezszczotkowych wysokiej jakości zapewnia H3-3D najwyższy poziom stabilizacji.

Moduł IMU.

Niezależny, bardzo dokładny moduł IMU
Dostarcza dokładne informacje o położeniu a system informacji zwrotnych umożliwia wysoką precyzję. Nie wymaga kompletnej instalacji a podłączenie wielu przewodów jest bardzo łatwe zachowując stabilność w locie. 

Niezwykle lekka i solidna konstrukcja

Wykonany z wysokiej jakości stopu aluminium poddany obróbce mechanicznej oferuje bardzo niską wagę (168g bez kamerki GoPro Hero3).

Idealny wybór do Phantoma Flame Wheel
Specjalny projekt łączenia pozwala na łatwą instalację w modelu Phantom, jak i również w innych multikopterach produkcji DJI. Do modelu Phantom potrzeba zakupić zestaw rozbudowujący, który umożliwia kontrolowanie kąta nachylenia kamery. By używać gimbala nie trzeba żadnych dodatkowych kanałów.

Aktualizacja oprogramowania
Oprogramowanie gimbala może być łatwo uaktualnione za pomocą dedykowanego oprogramowania

 

Kontroler lotu12 miesięcy
Ramabrak gwarancji
ESC12 miesięcy
GPS6 miesięcy
Gimbal12 miesięcy
Śmigłabrak gwarancji
Silniki3 miesiące

Zawartość pakietu

DOSTĘPNY

1 x

Kompatybilność: F450, F550 i inne, iOSD Mini i MARK II, Lightbridge, Zenmuse H3-2D, H3-3D i H4-3D, DataLink 2.4GHz, DT 7, Futaba, RadioLink
999,00 zł
DOSTĘPNY

1 x

100,00 zł
DOSTĘPNY

1 x

Zestaw ARF
799,00 zł
DOSTĘPNY

1 x

Kompatybilność: GoPro HERO 3 lub HERO 3+
1 299,00 zł
DOSTĘPNY

1 x

UWAGA - PRODUKT DOSTĘPNYNA ZAMÓWIENIE
65,00 zł

PowiązaneProdukty